Страница 107 из 116

Re: Flightradar24.com

СообщениеДобавлено: Пн мар 31, 2014 12:35 pm
Alexei
Младший карлик медвед-паша, глава дивана прилетел.

Re: Flightradar24.com

СообщениеДобавлено: Пн мар 31, 2014 4:37 pm
crimerius
На рулении после посадки Сержик МВД расейский, по кругу гуляет Ту204 связи и взлетает правительственный Ту-204
rsd.jpg
rsd.jpg (292.72 Кб) Просмотров: 11447

Re: Flightradar24.com

СообщениеДобавлено: Пн мар 31, 2014 5:36 pm
andrey vorontsov
спустя 5 часов, без посадки.

Re: Flightradar24.com

СообщениеДобавлено: Ср апр 02, 2014 11:29 am
Alexei
Ку-ку, Гриня (с)
http://www.pravda.com.ua/news/2014/04/2/7021067/
Будем наблюдать.
Придется московитам создавать что-то типа Red Wings Krimea (аля Sswiss Asia или KLM Asia), иначе забанят к матерям в Европе.

Re: Flightradar24.com

СообщениеДобавлено: Чт апр 03, 2014 11:49 am
Alexei
Любо дорого посмотреть на FR24. Огибают Крым даже российские компании.

1. I have the honour to address you as the appropriate State Authority of aircraft operator(s) which
may use the airspace of the Simferopol flight information region (FIR).
2. Taking into consideration the recent publication by the Russian Federation of a series of notices
to airmen (NOTAMs) modifying the Simferopol FIR which is under the responsibility of Ukraine, and their
intent to provide air traffic services (ATS) within this airspace, I draw your attention to the possible existence of
serious risks to the safety of international civil flights.
3. Due to the unsafe situation where more than one ATS provider may be controlling flights within
the same airspace from 3 April 2014, 0600 UTC onwards, consideration should be given to measures to avoid
the airspace and circumnavigate the Simferopol FIR with alternative routings.
4. Alternative routings are available for those operators choosing to avoid the Simferopol FIR.
5. I would also like to invite the States concerned to assist in the accommodation of the re-routed
traffic to the maximum extent possible, in particular when the alternative routes would impact the overall
capacity of the regional network. In cases where the re-routed flights would have been subject to special
overflight permissions, I would ask for your flexibility to manage these scenarios with special assistance so that
the concerned flights could operate without interruption.
6. ICAO continues to actively coordinate with all involved authorities, international organizations,
airspace users and other States in the region regarding developments as they unfold, specifically those which
could impact flight safety.
7. I will notify you of any significant developments.
Accept, Sir/Madam, the assurances of my highest consideration.
Luis Fonseca de Almeida
ICAO Regional Director
Europe and North Atlantic

Re: Flightradar24.com

СообщениеДобавлено: Вт май 06, 2014 6:51 pm
Ukdm_Spotter
10 минут назад наблюдал его над Мелитополем, глянул на фр - летит, зона ведь закрытая?
У меня уже с месяц тишина над головой :cry: , иногда только вояк видно, слышно, и все.
Изображение

Re: Flightradar24.com

СообщениеДобавлено: Вт май 06, 2014 7:02 pm
bitstar
Отдельные борта, хоть и крайне редко, но все же позволяют себе такой пролет зоны. Случаи единичные, но есть...

Re: Flightradar24.com

СообщениеДобавлено: Вт май 06, 2014 7:14 pm
Ukdm_Spotter
Это уже наглость :D

Re: Flightradar24.com

СообщениеДобавлено: Пт май 09, 2014 10:05 pm
crimerius
смахивает на аварийную посадку
dal.jpg
dal.jpg (279.9 Кб) Просмотров: 9673

Re: Flightradar24.com

СообщениеДобавлено: Сб май 10, 2014 7:15 am
bitstar
Нет, рейс 570 это просто очередной военный чартер, заходящий на посадку в Бухарест. Такие рейсы выполняются почти каждый день (иногда по несколько рейсов за сутки). Другое дело, что чаще используются не А-330, а В-767 и В-777.